Témák böngészése

Ezen az oldalon a Portálra feltöltött szakdolgozat és diplomaterv témák között böngészhet.

Találatok

Összesen 19 találat.Exportálás Excelbe

Játéklogika: küldetés-hálók tervezése és implementálása

Rajacsics Tamás (AUT)
Fabók Árpád (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. ősz)

Görbealapú térképmotor stratégiai játékhoz

Rajacsics Tamás (AUT)
Kutasi Bence Balázs (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. ősz)

Játékfejlesztés Xbox 360-ra

Rajacsics Tamás (AUT)
Szabó Gábor (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. ősz)

Valósidejű karakter animáció inverz kinematikával

Rajacsics Tamás (AUT)
Bányász Dániel (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. ősz)

Játékfejlesztés Windows Phone 7-re

Rajacsics Tamás (AUT)
Péter Tamás Pál (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. tavasz)

Képgyár

Rajacsics Tamás (AUT)
Kóczán Ádám (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. tavasz)

Multiplatform játékmotor fejlesztése

Rajacsics Tamás (AUT)
Mészáros Kornél (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. tavasz)

Tartalom előállítás multiplatform játékokhoz

Rajacsics Tamás (AUT)
Horváth Gergely (5-éves képzés, műszaki informatikus szak, 2013-2014. ősz)

Hálózati keretrendszer multiplayer játékokhoz

Rajacsics Tamás (AUT)
Rózsa István (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. tavasz)

Mesterséges intelligencia futtató rendszer tervezése GPU-ra

Rajacsics Tamás (AUT)
Hidvégi Ákos (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. ősz)

Post-processing a számítógépes grafikában

Rajacsics Tamás (AUT)
Koncz Levente (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. ősz)

WebGL kalandjáték fejlesztése Typescripttel

Rajacsics Tamás (AUT)
Szabó Alex (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2014-2015. ősz)

Játékfejlesztés CryEngine-nel

Rajacsics Tamás (AUT)
Szűcs Tamás (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. tavasz)

Poker Mesterséges Intelligencia

Rajacsics Tamás (AUT)
Hidvégi Máté (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2014-2015. ősz)

2,5D játék fejlesztése Unity3D játékmotorral

Rajacsics Tamás (AUT)
Zink Martin (BSc képzés, villamosmérnöki szak, 2015-2016. ősz)

Cartoon-shader Unity környezetben

Rajacsics Tamás (AUT)
Kohlmann András (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

Procedurális dungeon generálás 2D-ben

Rajacsics Tamás (AUT)
Szi Ádám (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. tavasz)

Képességrendszer játékokban

Rajacsics Tamás (AUT)
Pásti Viktor (BSc képzés, villamosmérnöki szak, 2017-2018. tavasz)