Témák böngészése

Ezen az oldalon a Portálra feltöltött szakdolgozat és diplomaterv témák között böngészhet.

Találatok

Összesen 13 találat.Exportálás Excelbe

Véletlenszerű pályageneráláson alapuló stratégia játék készítése

Hideg Attila (AUT)
Liska Ádám (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. tavasz)

Kártyajátékkellékeket helyettesítő mobilalkalmazás

Simon Gábor (AUT)
Princz Ákos (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. ősz)

Játékfejlesztés Unity környezetben

Dr. Blázovics László (AUT)
Arnócz László (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. ősz)

Gépelős FPS játék készítése Unity keretrendszer segítségével

Hideg Attila (AUT)
Takács Levente (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. ősz)

Képességrendszer játékokban

Rajacsics Tamás (AUT)
Pásti Viktor (BSc képzés, villamosmérnöki szak, 2017-2018. tavasz)

Játékfejlesztés HTC Vive-ra

Hideg Attila (AUT)
Deutsch Olivér (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. tavasz)

Játékfejlesztés Unity környezetben

Dr. Blázovics László (AUT)
Varga Péter (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Teljesítmény-igényes RTS játék fejlesztése Unity alatt

Hideg Attila (AUT)
Hupján Károly (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Programozós játék készítése Unity3D keretrendszerrel

Hideg Attila (AUT)
Dorogi-Kovács Gábor (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Gépjármű szimuláció megvalósítása UNITY-ben

Dr. Kovács Tibor (AUT)
Fehér Balázs (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Virtuális valóság játék fejlesztése

Hideg Attila (AUT)
Knolmayer Zsolt (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Programozós játék készítése Unity3D keretrendszerrel

Hideg Attila (AUT)
Lócsi Barbara (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)