Témák böngészése

Ezen az oldalon a Portálra feltöltött szakdolgozat és diplomaterv témák között böngészhet.

Találatok

Összesen 49 találat.Exportálás Excelbe

Barlangászat 3D-ben

Rajacsics Tamás (AUT)
Mészáros József (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. ősz)

Grafikus robotvezérlő nyelv és szimulátor fejlesztése

Rajacsics Tamás (AUT)
Farkas Dóra (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. ősz)

Csempealapú Tereprenderelés

Rajacsics Tamás (AUT)
Schnell Henrik (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. ősz)

Játéklogika: küldetés-hálók tervezése és implementálása

Rajacsics Tamás (AUT)
Fabók Árpád (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. ősz)

Játékfejlesztés több szálon

Rajacsics Tamás (AUT)
Rózsa István (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. ősz)

Görbealapú térképmotor stratégiai játékhoz

Rajacsics Tamás (AUT)
Kutasi Bence Balázs (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. ősz)

Játékfejlesztés XNA platformon

Rajacsics Tamás (AUT)
Veres Balázs (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2011-2012. tavasz)

Játékfejlesztés Xbox 360-ra

Rajacsics Tamás (AUT)
Szabó Gábor (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. ősz)

3D terep generáltása és szerkesztése

Rajacsics Tamás (AUT)
Juhász Péter Tamás (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. ősz)

Játékfejlesztés Windows Phone 7-re

Rajacsics Tamás (AUT)
Péter Tamás Pál (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2012-2013. tavasz)

Csoportos útkeresés

Rajacsics Tamás (AUT)
Tringel Balázs (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. ősz)

Hálózati keretrendszer multiplayer játékokhoz

Rajacsics Tamás (AUT)
Rózsa István (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. tavasz)

Dinamikus kódanalízisen alapuló prediktív holtpontdetektálás

Rajacsics Tamás (AUT)
Thaler Benedek (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. ősz)

Játékfejlesztés CryEngine-nel

Rajacsics Tamás (AUT)
Szűcs Tamás (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. tavasz)

Kalandjáték fejlesztése Unity-vel

Rajacsics Tamás (AUT)
Gulyás Gergely (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2014-2015. ősz)

Dinamikus terep megvalósítása 3D-ben

Rajacsics Tamás (AUT)
Hidvégi Máté (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. tavasz)

Cartoon-shader Unity környezetben

Rajacsics Tamás (AUT)
Kohlmann András (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

3D modellek procedurális generálása

Rajacsics Tamás (AUT)
Medvey Fanni Zsófia (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. tavasz)

Hálózati keretrendszer kiscsoportos játékokhoz

Rajacsics Tamás (AUT)
Horváth Péter (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. ősz)

Ellenség viselkedésének modellezése Unity alapú tankos játékban

Rajacsics Tamás (AUT)
Izbéki Ádám (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. tavasz)

Lapozás: »