Témák böngészése

Ezen az oldalon a Portálra feltöltött szakdolgozat és diplomaterv témák között böngészhet.

  • Konzulens választásához előbb válassza ki a tanszéket!

Találatok

Összesen 22 találat.Exportálás Excelbe

Multiplatform játékmotor fejlesztése

Rajacsics Tamás (AUT)
Mészáros Kornél (MSc képzés, mérnök informatikus szak, 2013-2014. tavasz)

Stratégiai játék fejlesztése Unity platformon

Dr. Tóth Balázs György (IIT)
Bársony Márk (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2014-2015. ősz)

Festményszerű megjelenítés valós időben Unity3D-vel

Dr. Szécsi László (IIT)
Kővári András (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

Cartoon-shader Unity környezetben

Rajacsics Tamás (AUT)
Kohlmann András (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

Archon játék fejlesztése Unity3D keretrendszerrel

Hideg Attila (AUT)
Kovács Levente Ákos (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

Android alkalmazás fejlesztése Unity környezetben

Dr. Magdics Milán (IIT)
Bácsi Gábor (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

Multiplayer játék készítése Unity keretrendszerrel

Hideg Attila (AUT)
Horváth Balázs (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2016-2017. ősz)

Ellenség viselkedésének modellezése Unity alapú tankos játékban

Rajacsics Tamás (AUT)
Izbéki Ádám (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2017-2018. tavasz)

Virtuális valóság alkalmazás fejlesztése

Dr. Blázovics László (AUT)
Huszár András (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Teljesítmény-igényes RTS játék fejlesztése Unity alatt

Hideg Attila (AUT)
Hupján Károly (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Stratégiai játék fejlesztése Unity3D keretrendszerrel

Hideg Attila (AUT)
Szabó Dániel (BSc képzés, mérnök informatikus szak, 2018-2019. ősz)

Lapozás:
  • 1
  • 2
»