Dr. Szécsi László OData támogatás

Irányítástechnika és Informatika Tanszék

Kulcsszavai

3D (8) · 3D festés (1) · 3D Grafika (7) · 3D játék (4) · 3D megjelenítés (3) · 3D rekonstrukció (1) · 3D technológiák (1) · animáció (7) · annotálás (1) · árnyalás (1) · árnyaló programozás (1) · árnyék (2) · árnyéktérkép (3) · árnyéktestek (3) · Badumna (1) · böngésző (1) · bőrözés (1) · C/C++ (2) · C++ (3) · C++11 (2) · computer game (1) · CUDA (2) · Csontváz követés OpenNI (1) · csontváz-animáció (2) · D3D12 (1) · Direct3D (14) · Direct3D 12 (2) · DirectX (5) · DirectX 11 (6) · DirectX 12 (2) · DirectX11 (1) · displacement mapping (1) · domborzat (1) · DX12 (1) · elmozdulás-leképzés (1) · előrejelzés (1) · Első Főmennyiség (1) · felosztás (1) · festés (1) · festményszerű (1) · fizikai szimuláció (2) · folyadék (3) · folyadék szimuláció (2) · fotorealisztikus képszintézis (1) · fps (1) · fraktál (1) · fraktálok (2) · geometriai modellezés (1) · gépi látás (1) · globális illumináció (2) · Görbület (1) · Görbületi főirányok (1) · GPGPU (6) · GPU (5) · GPU memóriák (1) · grafika (1) · grafikus motor (4) · grafikus pipeline (1) · Grid (1) · háromszögháló (1) · HLSL (2) · html5 (1) · illusztratív (1) · inkrementális képszintézis (1) · inverz fényút követés (1) · járásfelismerés (1) · játék (1) · játékfejlesztés (10) · játékmotor (6) · JavaScript (1) · karakter-animáció (2) · kd-fa (1) · képfeldolgozás (1) · képszegmentálás (1) · képszintézis (2) · Kinect (1) · körvonalazás (3) · követés (1) · labirintus (1) · lágy árnyék (2) · lidar (5) · Második Főmennyiség (1) · mély tanulás (1) · metaball (2) · metagömb (1) · modellezés (1) · multiplatform (1) · multiplayer (1) · négyszögháló (1) · nem-fotorealisztikus megjelenítés (6) · Nem-fotórealisztikus renderelés (1) · neurális hálók (1) · NITE (1) · non-photorealistic rendering (1) · objektum követés (1) · OpenCL (1) · OpenGL (2) · optimalizáció (1) · osztályozás (1) · pályatervezés (1) · párhuzamosítás (1) · physics engine (1) · PhysX (3) · poligonháló vágás (1) · pontfelhő (2) · pontfelhő regisztráció (1) · pontfelhők (1) · procedurális (1) · procedurális generálás (1) · procedurális modellezés (1) · procedurális poligonháló (1) · Ptex (1) · Qt (1) · rajzfilmszerű (1) · rajzfilmszerű hatás (1) · real-time (1) · Reguláris felületek (1) · renderelés (1) · részecske rendszer (1) · shader (3) · SharpDX (1) · sphere tracing (2) · sraffozás (1) · statisztika (1) · stilizálás (1) · sugár (1) · sugárkövetés (7) · számítógépes geometria (5) · számítógépes grafika (24) · számítógépes vizualizáció (1) · szegmentáció (1) · szegmentálás (1) · szerkesztő (1) · szimuláció (1) · színháló (1) · színtér generálás (1) · szoftver fejlesztés (1) · távolságmező (1) · tér (1) · térfelosztás (2) · térfogati textúrázás (2) · térpartícionálás (1) · tervezési minták (1) · tetúra szűrés (1) · textúra (1) · textúra festés (3) · textúra leképzés (2) · textúra szűrés (2) · textúrázás (3) · toon-shading (1) · többszálú programozás (1) · UDK (1) · UE3 (1) · Unity 3D (1) · Unity3D (1) · Unreal (1) · Unreal Engine (4) · UnrealScript (1) · útvonalkeresés (1) · ütközésdetektálás (1) · változás detekció (1) · véletlenszerű pályagenerálás (1) · videomegfigyelés (1) · víz (1) · vizualizáció (3) · vonalkázás (4) · webalkalmazás (1) · WebGl (1) · zajszűrés (1)

Témái

Összesen 56 szakdolgozat és diplomaterv.  Összes téma megtekintése »

Képzés szerint:

Szak szerint:

Félév szerint: