Dr. Umenhoffer Tamás OData támogatás

Irányítástechnika és Informatika Tanszék

Kulcsszavai

.NET (3) · 3D (2) · 3D Grafika (3) · 3D játék (2) · 3D megjelenítés (1) · 3D modell (1) · 3D modellezés (1) · 3D rekonstrukció (1) · 3d terep (1) · Active Strokes (1) · adatbázis (1) · Aktív Kontúrok (1) · aktív körvonal (1) · Android (1) · Android alkalmazás (4) · Android natív API (1) · Android platform (1) · animáció (4) · ARToolKit (1) · ASSIMP (1) · Autodesk Maya (2) · Boost (1) · C# szoftverfejlesztés (1) · C/C++ (4) · C++ (2) · Cegui (1) · csempézés (1) · csontváz-animáció (1) · deformálódó anyag (1) · Direct3D (1) · DSL (1) · ég (1) · égszín (1) · ember (1) · erdő (1) · fa (1) · fejlesztőkörnyezet (2) · fényszóró közeg (1) · festés (2) · fizika (1) · fizikai szimuláció (3) · folt alapú (2) · folyadékszimuláció (3) · fordítóprogram (1) · fps (1) · funkcionális programozás (1) · futásidejű betöltés (1) · generálás (1) · GLSL (1) · GLSL shader (2) · Google (1) · GPGPU (3) · GPU (5) · grafika (3) · grafikus (1) · grafikus pipeline (1) · hálózat (1) · hardware skinning (1) · Haskell (1) · hibrid folyadékszimuláció (1) · horror játék (1) · implementálás (1) · imposztor (1) · inverz kinematika (1) · játék (1) · játékfejlesztés (13) · játékmotor (8) · játékszolgáltatások (1) · Java (1) · Java alkalmazás (1) · JavaScript (1) · képfeldolgozás (3) · képszintézis (1) · képtér-beli algoritmusok (1) · kétdimenzió (1) · kevert valóság (2) · Kinect (2) · kiterjesztett valóság (3) · kiterjesztettvalóság-szemüveg (1) · kliens-szerver architektúra (1) · komponens alapú architektúra (3) · kompozitálás (1) · kotúrozás (1) · kvíz (1) · labirintus (1) · Level of Detail (1) · look-up table (1) · lut (1) · marker követés (2) · mesh hálózat (1) · mesh redukció (1) · minta felismerő (1) · mobil alkalmazás (1) · mobil eszközök (1) · mozgáskövetés (1) · multiplatform (1) · multiplayer (2) · multiplayer játék (1) · natív programozás (1) · nem-fotorealisztikus megjelenítés (3) · NPR (1) · objektumtér-beli algoritmusok (1) · Ogre 3D (3) · Ogre3D (6) · okostelefon (1) · oktatási eszköz (2) · OpenCL (1) · OpenGL (7) · OpenGL ES (2) · OpenMP (1) · optikai áramlás (1) · PBD (1) · perzisztencia (1) · PhysX (3) · pixel alapú (1) · plakát (1) · plakátfelhő (1) · Plakátmegjelenítési rendszer (1) · plasztikus anyag (1) · pozíció alapú módszer (1) · procedurális (1) · procedurális generálás (1) · Python (1) · Qt (2) · Qt keretrendszer (1) · Qt Widgets (2) · rácsalapú (1) · részecske rendszer (2) · ruha (1) · shader (1) · Snake (1) · speciális beviteli eszköz (1) · speciális irányítás (1) · számítógépes geometria (1) · számítógépes grafika (9) · szimuláció (2) · színcsere (1) · színkorrekció (1) · színmanipuláció (1) · szkript (1) · szkriptelés (1) · szoftverfejlesztés (1) · szoftvertervezés (3) · szóródás (2) · terep (1) · textúra (1) · textúra szintézis (1) · többjátékos játékmotor (1) · TypeScript (1) · újratopologizálás (1) · Unity (2) · Unity 3D (3) · Unity 3D játék fejlesztés (3) · Unity3D (1) · útvonal keresés (1) · útvonaltervezés. A* (1) · valós idejű működés (1) · valósidejű (1) · valósidejű szimuláció (1) · vectorscope (1) · véletlenszerű pályagenerálás (1) · vizualizáció (1) · vonalkázás (2) · waveform (1) · WebGl (1) · wordforge (1) · WPF (1)

Témái

Összesen 52 szakdolgozat és diplomaterv.  Összes téma megtekintése »

Képzés szerint:

Félév szerint: