A Worldforge Ember kliens grafikai alrendszerének továbbfejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Umenhoffer Tamás
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

Az MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game – Sok szereplős online szerepjáték) az elmúlt évtizedben alaposan elnyomta az egyszemélyes lokális gépeken futtatható játékokat. Ezen típusú játékok évről-évre komplexebbek lesznek és ennek következtében a kezdeti sok szereplős piacon már csak pár nagyobb vállalat terméke maradt, amely termékek éves szinten dollár milliókat termelnek.

A többszereplős piac folyamatos csökkenésének fő oka, a felhasználók igényeinek folyamatos bővülése, amely szempontot csak a magas komplexitású összetett platformok tudnak kielégíteni. Ez azt a következményt vonja magával, hogy a fejlesztési költségek az egekbe szöktek a minőségi MMORPG alkotásoknál.

A WorldForge projekt egy olyan nyílt forráskódú MMORPG engine-en dolgozik már 1998 óta, amely a jövőben egy platformot biztosíthat a nagy fejlesztési költségek leszorításában. Sajnos az elmúlt 15 évben a keretrendszer grafikai alrendszerének egyes komponensei már teljesen elavultak a napjainkban használt egyes konkurensek termékeihez képest. Ezért, a diplomamunkám keretein belül azt a célt tűztem ki, hogy a grafikai alrendszerének egyes komponenseit továbbfejlesszem, amely munka következménye lesz, hogy a szoftver közelebb kerüljön, a piacvezetők hasonló termékeihez.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.