A hipotézis tesztelés előnyei, alkalmazása és értékelési megoldásai a web-fejlesztésben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Imre Sándor
Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszék

Napjainkban szinte minden üzletág képviselője rendelkezik saját weboldallal, hogy promótálja termékeit, de ez különösen igaz az internetes kereskedelemi terület résztvevői számára, akiknek az üzletük nagy része vagy egésze az interneten keresztül zajlik. Ezen cégek számára elengedhetetlen, hogy folyamatosan lépést tartsanak a trendekkel és új lehetőségekkel vagy dizájnokkal fejlesszék tovább weboldalaikat.

Ám ezek a fejlesztések sok helyen hosszadalmas folyamatok eredményei, ami rengeteg pénzt és időt jelent, miközben nem lehet tudni biztosan, hogy megtérül-e a befektetés vagy sem. A korai visszacsatolás hiánya egyre sürgetőbb problémát jelent az internetes üzletfejlesztés sok területén.

Ezt a problémát hivatott megoldani a hipotézis tesztek integrálása az üzleti web-fejlesztés folyamatába. Ez a tanulmány áttekinti ennek a témának a technikai hátterét, a hipotézis tesztelés előnyeit és szerepét, és néhány példával illusztrálja a fontosabb tesztelési lehetőségeket, melyekkel jelentősen továbbfejleszthető az üzleti web-fejlesztés folyamata.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.