Alközponti hálózat modernizáció

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Zsóka Zoltán
Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszék

Manapság az IP technológia az élet minden területén egyre fontosabb szerephez jut. Ez alól a multinacionális vállalatok alközponti hálózata sem kivétel. A sikeres vállalatok egyik fő ismérve a magas szintű belső kommunikációs hálózat és a hozzákapcsolódó egyéb felhasználói élményt növelő szolgáltatások megléte. Ezen interaktív kommunikációs szolgáltatásokat biztosító rendszereket csak IP alapon lehet megvalósítani. Magyarország vezető telekommunikációs cégének, a Magyar Telekom Nyrt.-nek hálózati architektúrája nem támogatta ezen képességek integrálását, ezért a cég mindenképp a teljes alközponti hálózat megújítását tűzte ki céljául.

A projekt keretén belül több új platform került kiépítésre, melyek közül 4 beüzemelésében aktívan részt vettem. Az egyes rendszereket külön - külön ismertettem a kiválasztásuktól a hálózati kialakításukon keresztül a konkrét üzemeltetésükig.

Bevezetett rendszerek: Office Communicator System (OCS), CISCO Unified Communications Manager, Tranzit PBX, CISCO Contact Center, Carin – Hangrögzítő rendszer.

Feladataim címszavakban:

• Hívásesetek elkészítése.

• OCS migráció.

• CCX - Carin RFQ elkészítése.

• CUCM, CCX, Carin üzemeltetési dokumentáció elkészítése.

• Projekt energia mérlegének elkészítése.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.