Android alapú kliens fejlesztése a TeamMeUp sporttárskereső és sportesemény szervező rendszerhez

OData támogatás
Konzulens:
Kundra László János
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Ebben a felgyorsult világban egyre nagyobb az igény, hogy az okos-telefonjainkon és egyéb okos eszközeinken is elérhessük ugyanazokat az alkalmazásokat, melyeket a weben használunk. A mobilinternet fejlődésének és széles körű elterjedésének köszönhetően egyre több felhasználó szinte folyamatosan online tartózkodik. Egy újonnan induló rendszer esetében is megjelenik az igény, hogy mobileszközökön futó alkalmazás is elérhető legyen hozzá. A TeamMeUp egy sporttárskereső és sportesemény szervező rendszer, melynek feladata, hogy egy egyszerűen használható és egységes felületet nyújtson a sportolni vágyó emberek számára. Fő célja, hogy minél könnyebben megszervezhető legyen számtalan kisebb-nagyobb sportesemény, melyek lehetnek akár kétszemélyes futások vagy közös aerobik edzések.

A szakdolgozatomban ehhez a rendszerhez készítettem egy kliens alkalmazást Android rendszert futtató eszközökre. Bemutatásra kerül a TeamMeUp alapötlete és röviden tárgyalásra kerül a története, fejlődése és a tervezett jövője. Szó esik magáról a szerver oldali megvalósításról és felhasznált technológiákról is. Bemutatásra kerül az Android rendszer felépítése és működése. Tárgyalásra kerülnek az elérhető és az alkalmazásban felhasználható technológiák is. Részletesen ismertetem az alkalmazás tervezésének lépéseit és a tervezői döntéseket. Végül értékelésre kerül az elkészült alkalmazás, melyben néhány példán keresztül ismerhetjük meg a felhasznált technológiák működését a helyes környezetükbe illesztve.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.