Android alkalmazás fejlesztése Unity környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Magdics Milán
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

Szakdolgozatom keretein belül megismerhetem a háromdimenziós játékfejlesztést multiplatformon, mely minél érdekesebb kihívásokat tartalmaz, s alkalmazhatom az egyetemen szerezett tanulmányaimat. A feladat sokrétű, több témára is kiterjed. Betekintést nyújtok a modellezésbe, ezen objektumok importálásába és jelenetbe helyezésébe, s bizonyos feladatok implementálásába szkriptek segítségével. A játékban egy jövőbeli világban repülő taxit kell irányítani és utasokat szállítani vele megfelelő állomásra jutalomért cserébe, de ki kell kerülni az útban levő akadályokat, az ütközést elkerülve a játékosnak. Eszköznek a Unity3D-t választottam és Blendert 3D modellezéshez. Mivel a Unity3D egy multiplatform környezet, a lehetőségeit kihasználom. Elsőként a mobilplatformot célzom meg, a szenzoros irányítást biztosítva, de asztali gépre is implementálom az irányítást billentyűzettel és egérrel. Implementálást követően a programom működét ezután letesztelem, a kapott eredmény alapján bővítem, javítom vagy módosításokat hajtok végre a programban.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.