Autonóm járműirányítás támogatása különböző sávfelismerő algoritmusok robusztus fúziójával

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Orosz György
Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék

A fejlett vezetéstámogató rendszerek (ADAS) egyik alapvető feladata a közúti sávok detektálása, a járműre szerelt detektorok drasztikus növekedésével egyidejűleg pedig egyre nagyobb jelentősége van a szenzorfúziónak. A diplomamunkában feltérképezésre kerülnek az ADAS szenzorok, valamint a különböző sávdetektáló algoritmusok. Ismertetésre kerülnek a szenzorfúzió különböző aspektusai, kifejezetten a vezetéstámogató rendszerek esetében. A dolgozat gyakorlati feladata egy két kamerából, valamint a járműadatokból álló rendszer összetett szenzorfúziós algoritmusának a kidolgozása, valamint a tesztelése valódi, járműről származó adatokkal. A fúzió célja a redundancia növelése, illetve a bizonytalanság csökkentése. A diplomamunkámban kiértékelem a szenzorfúzió eredményeit, javaslatokat teszek a továbbfejlesztési lehetőségekről, valamint kitérek még az általam használt ground truth adat generálásának módszerére is. A dolgozat fő célja az elméletben megismert fúziós algoritmus alkalmazása valós mérési adatokon.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.