Beérkező mobil és vezetékes előfizetői igények kiszolgálásának támogatása és a kapcsolattartás automatizálása irodai környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Schulcz Róbert
Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszék

Napjainkban egy modern, sok ügyfelet és az Ő igényeiket kiszolgálni akaró távközlési vállalatnak elengedhetetlenül szüksége van egy Előfizetői Kapcsolatokat Kezelő (Customer Relationship Management – CRM) rendszerre. A személyre szabott ügyfélkiszolgálással – különösen a kis- és középvállalkozások általános és egyedi igényeit szem előtt tartva – lehetőség nyílik a bevételek élénkítésére és a profit növelésére.

Szakdolgozatom tárgya egy olyan rendszer tervezése, kifejlesztése és bevezetése a Magyar Telekom Nyrt. Szakértékesítési osztályának számára, amivel a beérkező mobil és vezetékes előfizetői igényeket kontrolláltan, gyorsan és egyszerűen kiszolgálhatják. Továbbá a rendszer alkalmas a pro- és reaktív telefonos kampányok során a munka optimalizálására, a kapcsolattartás bizonyos fázisainak automatizálására. Szakdolgozatomban először ismertetem a kiváltandó – számos hátránnyal és hibával rendelkező – jelenlegi rendszert, majd az erre adott, irodai környezetben használható megoldást.

Az Akvizíciós és Telemarketing Támogató Rendszer (ATTR) egy olyan komplex, Microsoft Access adatbázison alapuló megoldást nyújt a munkafolyamatok támogatására, melynek segítségével az ügyfelekkel történő kapcsolattartás modernizálható és fejleszthető, ezzel is növelve az ügyfél-elégedettséget. A pillanatok alatt – egy gombnyomással, bármikor – lekérhető, mindig az aktuális információkat tartalmazó statisztikáknak köszönhetően az osztály és kollégák által egyénileg elért eredmények könnyedén értékelhetőek és ezek alapján a szükséges döntések meghozhatók.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.