CRM alkalmazás fejlesztése Java EE 6 technológia felhasználásával

OData támogatás
Konzulens:
Berényi Zsolt
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A cégek működéséhez elengedhetetlen, hogy ügyfeleikről minden szükséges információ bármely pillanatban rendelkezésükre álljon. De nem elegendő, hogy ezek meglegyenek, rendezetten, központosítva is kell tárolni őket, különben elkallódhatnak, vagy nem jutnak el a megfelelő személyekhez.

Fontos hogy a rendszer biztonságos legyen, mivel ezek bizalmas és értékes adatok, csak a megfelelő személyek férhetnek hozzá, mind kívülről, mind cégen belül egyaránt.

Az elmúlt egy év során megismertem az általam választott technológiát, mely több különböző technológia közül került kiválasztásra, elsősorban az általa nyújtott szolgáltatások és fejlesztési lehetőségek révén.

A dolgozat első részében a Java EE 6 újításait mutatom be, melyeket a fejlesztés során felhasználtam. A követő fejezetben egy ismert fejlesztési módszer a SCRUM kerül bemutatásra, majd néhány jól bevált CRM rendszer kerül összevetésre. A dolgozatom negyedik, egyben legnagyobb fejezetében a készülő alkalmazás specifikációja és dokumentációja kerül bemutatásra.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.