CRM rendszert tervezése és fejlesztése Java EE alapon

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szikora Béla
Elektronikai Technológia Tanszék

A diplomamunka, a címéből adódóan, az Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer tervezésével és létrehozásával foglalkozik. Kezdetben megismerteti az olvasót, mit is jelent valójában az Ügyfélkapcsolat menedzsment kifejezés. Mivel egy ilyen rendszer létrehozása során elengedhetetlen a piaci igények felmérése, ezért érdemes a hasonló szegmensben lévő konkurens rendszerek feltérképezése. Ennek következtében bemutatásra kerül 3, vélhetően konkurens rendszer bemutatása. Ezt követően meghatározásra kerülnek a létrehozandó rendszerrel szemben támasztott követelményeink, majd egy rövid kitekintést vethetünk a fejlesztés során felhasznált technológiákra. A szöveganalitika nem képezte a feladat részét, de az irodalomkutatás során annyi potenciál mutatkozott ebben a témakörben, hogy bár csak elméleti alapon, kidolgozásra került egy modell, melyet a megfelelő program használatával akár implementálhatunk is, és beépíthetjük rendszerünk további szakaszában. Az egyik utolsó fázis a tervezés és megvalósítás fázisa. A részletes specifikáció tartalmazza a megvalósítandó modulok, követelmények által meghatározott, működési elvét. Egy általános osztály és szekvencia diagramon bemutatásra kerül a modulok működése. A részletes megértéshez szükséges az adatmodell ismertetése, mely bemutatja az egyes táblákat, melyekben a rendszer adatait tároljuk, valamint a köztük lévő kapcsolatokat. Egy nagy volumenű projekt esetében ügyelnünk kell arra is, hogy minden funkció tökéletesen működjön. Ezért, ahogy a feladatkiírás is megfogalmazza, különböző teszteken keresztül győződünk meg a rendszer helyes működéséről. Legvégül sor kerül a rendszer továbbfejlesztési lehetőségeire.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.