Cartoon-shader Unity környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Rajacsics Tamás
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Szakdolgozatom során a Unity fejlesztőkörnyezet segítségével egy Cartoon-shadert készítek el, amelyet egy demó játék segítségével mutatok be.

A feladat elvégzése során először a háromdimenziós megjelenítés eddigi módszereit vizsgálom meg, amelyek alapján elméleti megfontolásokat teszek, amelyeket majd felhasználok a shader megalkotása során.

Amennyiben a hagyományos megoldásokkal már tisztában vagyok, a Cartoon-shader elméleti hátterét alapozom meg, kitérve a hagyományos megjelenítésben alkalmazott technikák és az általam használtak közötti különbségekre. Következő lépésként a fejlesztőkörnyezettel ismerkedek meg, a demó játékot elkészítő ismertető végigcsinálásával.

Ha a kezdeti lépések elkészültek, áttérek a tényleges shader megvalósítására, amelyben sorra az összes a feladatkiírás során felsorolt részfeladatot megimplementálom.

Végül reflektálok a munkámra, és egy kezdetleges teljesítményvizsgálatnak is alávetem az elkészült programot, amelyben több etalonhoz is hasonlítom az általam elkészített árnyalóprogramot.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.