Chatbot integráció web alapú CMS folyamatba

OData támogatás
Konzulens:
Paróczi Zsombor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Napjainkban az internet alapú kommumikációs csatornák széleskörű elterjedésével egyre több lehetősége nyílik a vállalatoknak ügyfeleikkel azonnal, több platformon keresztül is kapcsolatban lépniük. Ezen sokszínű kommunikáció azonban kihívás elé állítja a vállalatot menedzsment szempontból, a felhasználó számára pedig kényelmetlen kapcsolattartást eredményezhet.

Dolgozatom keretében felmérem egy webshop alkalmazás integrációs lehetőségeit webes és chatbot felületen keresztül.

Az első fejezetben bemutatom az alapvető technológiai hátteret, beleértve a tartalmak tárolását, illetve a chatbot alkalmazásokat. Megpróbálom körbejárni az egyes technológiákhoz elérhető szolgáltatókat, illetve közös szempontrendszer alapján értékelem azokat.

A második fejezetben specifikálok és megtervezek egy, a dolgozat kitűzéseinek megfelelő rendszert, ezáltal integrálva a webes és chatbot alapú felületeket.

A harmadik fejezetben bemutatom az előző fejezetben ismertetett architektúra integrációjának lépéseit. Olyan problémákra keresem a megoldást, minthogy hogyan lehetséges az adatokat központilag tárolni, hogyan lehetséges a Facebook számára egy üzleti entitásként feltüntetni a webshopot és a chatbotot.

Az utolsó fejezetben fenntarthatóság szempontjából vizsgálom meg a megvalósított rendszert. Felmérem a rendszer üzemeltetési feladatait, rámutatok a lehetséges hibákra. Végezetül ismertetem a rendszer bővítési lehetőségeit.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.