Csapatépítő játék megvalósítása mobil és webes környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Forstner Bertalan
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Napjainkban a kalandtúra jellegű és a különböző szabadulós játékok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Ezek az események többnyire valamilyen előre berendezett szobában vagy a természetben kerülnek megrendezésre, valamilyen „offline” rendszerben, mint amilyen egy toll, egy papír, vagy egy kötél használata is.

Rohamosan fejlődő világunkban a különböző digitális technológiák mindennapjaink részét képezik fejlett kommunikációs és gazdag multimédiás képességeiknek, illetve a bennük rejlő már-már számítógépes szintű erőforrásoknak köszönhetően. Mobiltelefonjaink, táblagépeink annyira a részünkké váltak, hogy érdemes elgondolkodni azon, nem lehet-e a kettőt kombinálni.

A diplomamunkám célja létrehozni egy olyan rendszert, amely az imént említett hordozható digitális eszközök nyújtotta hatalmas előnyöket képes egyesíteni az kalandtúrák páratlan élményével, így nyitva új lehetőségeket: a játékosok új élményekkel gazdagodhatnak a még változatosabb feladatoknak köszönhetően, míg a szervezőknek óriási segítséget nyújt mind a tervezés, mind a lebonyolítás során.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.