Érintés események osztályozása adaptív oktatójátékokhoz gépi tanuló algoritmussal

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szegletes Luca
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A különböző érintőképernyős eszközök mindennapi életben történő egyre gyakoribb megjelenése jelentősen átalakítja a szoftverfejlesztést is. Az érintőképernyő, mint újfajta ember-számítógép interfész (Human-computer Interface, HCI) a felhasználók bevitel során végrehajtott mozdulatainak mélyebb tanulmányozását teszi lehetővé. Ezen mozdulatokból felépített adatbázisokban meglévő rejtett információk kiaknázására különböző adatbányászati megoldásokkal kapcsolatos kísérletek már folyamatban vannak.

Adaptív oktatószoftvereken olyan alkalmazásokat értünk, amelyek a tanulási út összeállításakor figyelembe veszik a tanulók egyéni képességeit és tudását. A szoftverek általában különböző fiziológiás jelek mérésével és feldolgozásával hozzák meg ezeket a döntéseket.

Dolgozatomban oktatójátékok adaptívvá alakításának lehetőségét vizsgálom meg érintőképernyős beviteli mozdulatokból mesterséges neurális hálókkal kinyerhető rejtett adatok segítségével, szükségtelenné téve a fiziológiai jelek körülményes mérését.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.