Érintésesemény alapú authentikácó

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szegletes Luca
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Az érintés események követése mobil eszközökön egy olyan eszköztárat ad a fejlesztők kezébe, amin keresztül a felhasználók és a felhasználó interakciók még jobban megismerhetők. Adaptív oktatójátékoknál kifejezetten fontos a felhasználó közel valós idejű monitorozása. Ebben a környezetben fontos tudni, hogy éppen ki használja a telefont. A touch eventekből többek között ezekre a rejtett információkra következtethetünk.

Egyik hasznos megközelítése a touch event alapú authentikációnak a különböző algoritmusokon alapuló gépi tanulás, mely a készülék tulajdonosától eltérő személyeket képes detektálni.

A feladat egy olyan Android alkalmazás megtervezése és elkészítése, amely képes monitorozni az érintések során keletkezett adatokat egy minijáték során, továbbküldeni és felhasználni azokat, további elemzésekre, melyek segítségével később authentikációs folyamat végezhető. A feladat magában foglalja az algoritmusok megismerését és egy adaptív oktatójátékokat támogató keretrendszernek megfelelő implementációját.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.