FPS játék fejlesztése UE4 játékmotor segítségével

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szécsi László
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A számítógépes játékok gyakran komoly szoftver- és algoritmikus tervezést igénylő rendszerek, ahol a különösen éles teljesítményigény és a legösszetettebb szoftver architektúra egyszerre van jelen. Nagyobb játékokat ezért nem érdemes nulláról felépíteni, hanem játékmotort célszerű használni. Ezek a szoftvercsomagok a grafikus hardver egyre szélesebb lehetőségeit kihasználva, és a játékok szoftver-technológiájának evolúcióját követve gyors fejlődésen mentek át. Az egyik legmodernebb, új generációs játékmotor az Unreal Engine 4-es verziója. Ez maga is komplex rendszer, és használata nagy szaktudást igényel, mégis lehetőséget ad számítógépes játékok viszonylag gyors, hatékonyan és jól skálázódó fejlesztésére.

A szakdolgozat-feladat célja egy FPS játék létrehozása, mely kihasználja az Unreal Engine 4 játékmotor lehetőségeit, különböző képességeit. Olyan játék-alkalmazást kell megtervezni és megvalósítani, ami egyrészt a játékmotorra építve egy FPS játék mechanizmusait vonultatja fel, másrészt ezt egyedi játéklogikai elemekkel egészíti ki.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.