Gamification prototípus létrehozása

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Kovács Gábor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Az emberek motiválásának egyik egyre nagyobb teret nyerő eszköze digitális felületeken a gamifikáció. A szórakoztató folyamatok megtervezése és megjelenítése azért, hogy a munka hatékonyságát és a dolgozók elköteleződését növeljük, összetett feladat. Dolgozatom azt vizsgálja, hogy hogyan lehetséges ezt a népszerű szemléletet alkalmazni egy integrált vállatirányítási rendszerekkel foglakozó cég ellátásilánc-menedzsment megoldásában. Részletesen bemutatja, hogy hogyan lehet a gamification paradigmát megvalósítani a gyakorlatban, egy olyan nagyvállalati környezetben, ahol már létezik elképzelés egy játékosítási koncepció kivitelezéséhez és technológiai támogatást is nyújtanak a játék elemek működtetéséhez. Tömören ismerteti a játékosítandó vékony kliens webfelületének működését, bemutatja a rá kidolgoztott játékosítási koncepciót, amely egy felhő alapú szolgáltatás felületen lett implementálva. Ezek után bemutatja az ismert DOM manipulációs technikák segítségével létrehozott, a játékelemek megjelenítésére szolgáló osztályt, amelynek tesztelését is részletezi.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.