Geomarketingre épülő álláskereső portál fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Kósa Zsuzsanna Mária
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Manapság Magyarországon egyre fontosabb szerepet kap az álláskeresési terület. A hanyatló gazdasági helyzetben nem egyszerű feladat ideális munkahelyet találni. Számos tényező játszik szerepet munkahelyünk kiválasztása során. Munkám során felmértem, hogy jelenleg milyen álláskereső portálokkal találkozhatunk a weben, és ezek milyen előnyökkel, illetve hátrányokkal rendelkeznek (főleg földrajzi kérdések tekintetében). Összegyűjtöttem néhány funkciót, melyekkel eddig még nem találkozhattunk, és ezekre helyezve a hangsúlyt, megterveztem és implementáltam egy olyan álláskereső portált, amely térképes és utazási információkkal látja el a felhasználót. Dolgozatomban a földrajzi pozíciót, és a munkahelyhez vezető útvonalat helyeztem előtérbe, és ezek alapján rangsoroltam az állásajánlatokat. Fontosnak tartottam, hogy olyan adatokat jelenítsek meg, melyek a munkahelyre történő utazás tervezésében nyújtanak segítséget. Előtérbe helyeztem az utazási időt, a földrajzi távolságot és hogy milyen közlekedési eszközökkel juthatunk el a kérdéses munkahelyre. Dolgozatomban megismertem a geomarketing fogalmát, behatóbban tanulmányoztam főbb alkalmazási területeit. Ezek után a feladatomhoz kapcsolódó elméleti tudásanyagot beültettem és alkalmaztam a portál fejlesztése során. Elkészítettem a földrajzi álláskereső portál tervét, majd ezt leprogramoztam. Munkám végén a kész honlapot funkcionálisan teszteltem, és készítettem egy felhasználói dokumentációt is.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.