Gesztusfelismerés alkalmazása számítógépes interfészben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Pataki Béla
Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék

Jelen dolgozat röviden bemutatja, hogy milyen ipari és/vagy kísérleti technológiák vannak a képfeldolgozáshoz tartozó mozgás gesztusok területén, majd ezek közül kiválasztva egyet bemutatja az adott technológia (jelen dolgozatban ez a Microsoft Kinect) képességeit a dolgozat terjedelme korlátait figyelembe véve.

A dolgozat rövid kitekintést és (a teljesség igénye nélküli) összefoglalást ad ezekről a technológiákról. Az összefoglalás után rövid magyarázat keretei között kiválasztásra kerül a megoldás, amelyre a dolgozat további része épül. Ezután kerül sor az alkalmazásfejlesztés bemutatásra. Előbb annak az alkalmazásnak a fejlesztési lépései kerülnek bemutatásra, amelyen keresztül demonstrálva lesznek az eszköz képességei. Majd ezután sor kerül az eszközzel való mélyebb megismerkedésre, illetve azoknak az alkalmazásrészeknek a bemutatására, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az alkalmazás felhasználói mozgás gesztusok segítségével tudják irányítani azt. Az olvasó megismerkedik, azokkal a gesztusokkal, amelyekkel irányítani lehet az alkalmazást, illetve azzal, hogy ez hogyan történik. Miután mindezeket ismertettem, a végén még néhány tesztesetet tárgyaló alfejezet olvasható, majd az alkalmazáshoz kapcsolódó továbbfejlesztési lehetőségekről és ötletekről lesz szó.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.