HTML5 játék fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Albert István
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Dolgozatom témája a HTML5 szabvány, illetve a TypeScript által nyújtott lehetőségek megismerése és kihasználása egy játékon keresztül. A bevezető után bemutatom a HTML által nyújtott, illetve az ebből általam felhasznált technológiákat, majd röviden a TypeScript nyelvet is. Az itt feltárt lehetőségeket, egy általam kitalált játék elkészítése folyamán bemutatom, illetve alkalmazom.

Ez után tárgyalom a játék tényleges megvalósítását. Szó lesz az online több felhasználós játékok kivitelezési nehézségeiről, illetve, hogy ezeket hogyan lehet áthidalni, bemutatom az általam e célra elkészített struktúrát is. Ismertetem a webjátékok elkészítése kapcsán felmerült kommunikációval és párhuzamos feladatvégzéssel kapcsolatos nehézségeket, illetve az erre alkalmazott megoldásaimat. Összefoglalom az optimalizálással kapcsolatos tapasztalataimat, tesztelési módszereimet. Bemutatom továbbá röviden a játékhoz készített térképszerkesztő alkalmazást is.

A dolgozat végén az elkészült HTML oldal mobilalkalmazássá való exportálásának módszereit és lépéseit foglalom össze röviden.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.