HTTP alapú valós idejű kommunikációt használó játékalkalmazás fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Gódor Győző
Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszék

A mai felgyorsult világban az emberek egyre inkább arra törekednek, hogy szabadidejük nagy részét olyasmivel töltsék, mely számukra hasznos. Lehetőség szerint megpróbálnak minél kevesebb időt fordítani olyasmire, amivel nem szívesen foglalkoznak, de mégis a mindennapi életben néha elengedhetetlen. Ilyen például egy újonnan megvásárolt eszköz (számítógép, mobiltelefon) bekonfigurálása, vagy egy új szoftver telepítése. Manapság az ideális szoftver szinte azonnal rendelkezésre áll, helytől és időtől függetlenül. A technológia fejlődésével közel megszűntek a hálózatok határai, így egy weboldal már bárhonnan elérhető, előzetes konfigurálás nélkül, függetlenül a kliens hardverétől. A folyamatos kapcsolat megléte lehetővé teszi a valós idejű információáramlást, mely alkalmazások széles sorát érintheti. Jelen diplomadolgozat is egy ilyen valós idejű, web alapú alkalmazást mutat be. A feladat kiterjed a valós idejű kapcsolati technológiák vizsgálatára és ismertetésére, valamint közülük egy hatékony technikára épülő motor elkészítésére. A motor folyamatos kommunikációt tesz lehetővé a kliensek között, mindössze egy böngészőt használva. A motor bemutatására, azt felhasználva egy mintaalkalmazás készítése a cél, illetve annak hatékonyságára irányuló mérések összefoglalása.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.