Hálózati játék korszerű .NET-es technológiákkal megvalósítva

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Csorba Kristóf
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A diplomaterv célja, hogy megismerkedjünk a Windows Communication Foundation (WCF) és a Windows Presentation Foundation (WPF) .NET-es alrendszerekkel, majd ötvözzük azokat egy hálózati játék elkészítésével. A dolgozat részletesen bemutatja a kapcsolódó technológiákat, a szerver és kliens programok felépítését, azok működését, a tervezési folyamatot. A két új technológiát elsősorban abból a megközelítésből vizsgáljuk, hogy miben nyújtanak többet az elődeiknél valamint hogyan növeli a szoftverfejlesztési folyamat hatékonyságát, a kód átláthatóságát, minőségét, ezzel nagyban segítve a fejlesztők munkáját.

A második részben tárgyalásra kerülnek a fejlesztői meglátások, további fejlesztési lehetőségek, valamint felhasználói szemszögből is bemutatja a program használatát. A program .NET 4.0 keretrendszerben készült, C# programozási nyelven, Visual Studio 2010 eszköz segítségével. A játék végeredmény egy párhuzamosan több játékos által, helyi hálózatban játszható játék, kiegészítve csevegési funkciókkal.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.