HelpDesk rendszer kiépítése és fejlesztése IBM Control Desk környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Villányi Balázs János
Elektronikai Technológia Tanszék

A feladat célja hat funkció megvalósítása. A bejelentőfelület az IBM Control Desk Önkiszolgáló központjában lett kialakítva, hogy az elvártaknak megfelelően működjön, a végfelhasználók képesek rögzíteni incidenseket, szolgáltatásigényléseket, és láthatják a jegyükhöz kapcsolódó tevékenységeket. Képesek megjegyzéseket fűzni a jegyhez, ezáltal üzenni a szolgáltatást biztosító cég alkalmazottjának, aki a jegy megoldásán dolgozik. A megoldott jegyeket le tudják zárni. A rendszer eszkaláció segítségével üzen e-mailen keresztül, ha egy jegy státusza megváltozik. A megoldók felhasználók számára van lehetőség a tevékenységeiket a jegyekre könyvelni, rögzíteni, meg tudják adni a tevékenységük idejét kezdő és vége dátummal, ezt a Munkanaplóban tehetik meg. A rendszer értesítést küld a megoldó felhasználóknak, ha a csoportjukhoz tartozó új jegy keletkezik. A jegyek státuszát a Szolgáltatásigénylések alkalmazásban képesek megváltoztatni egy meghatározott feltétel rendszer szerint. A jegyekhez automatikusan hozzárendelődik létrehozásukkor a hozzá tartozó szolgáltatási szint szerződés. Eszkaláció segítségével a rendszer értesítést küld mielőtt SLA-sértés történne. A JasperReport Server által a szolgáltató cég vezetői képesek jelentést készíteni az ügyfelek által létrehozott jegyekre könyvelt tevékenységekről, ezek a jelentések által időelszámolást végezhetnek az ügyfél felé, valamint mérhetik a megoldók terheltségét. Ezen riportokat ütemezni tudják, és ütemezetten értesíthetik az ügyfeleket.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.