Hibabejelentő alkalmazás fejlesztése IBM integrációs platformon

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Martinek Péter
Elektronikai Technológia Tanszék

Napjainkban egyre nehezebb az informatika területén olyan szoftvert vagy hardvert előállítani, amely tartósabb ideig megállja a helyét az üzleti szférában. Ennek legfőbb oka a termék mögötti támogatásnak a hiánya.

Szakdolgozatom keretében megoldott feladatom egy hibabejelentő alkalmazás elkészítése volt, ahol az ügyfelek észrevételekkel, panaszokkal fordulhattak az informatikai terméket árusító vállalat felé. Ezek a bejelentések vonatkozhatnak eladott szoftverekhez, hardverekhez, de akár szolgáltatásokhoz is. A program segítségével a vállalatok vezetői megakadályozhatják azt, hogy ügyfeleket, vásárlókat veszítsenek el, a nem megfelelő támogatás hiányában.

Munkám során tanulmányoztam a használt fejlesztőeszközök által nyújtott szabványokat és technológiákat. Ennek a két fejlesztőeszköznek a neve, Websphere Integration Developer és a Microsoft Team Foundation Server. Majd ezeknek az ismereteknek az elsajátítása után álltam neki a feladat megtervezésének.

A dolgozatomban részletes leírás található a tervezés egyes fázisairól, az implementálásról és az ezt követő tesztelésről is, hiszen ez is lényeges lépés egy fejlesztés folyamán.

A szakdolgozat eredményeként sikerült egy olyan alkalmazást előállítanom, amelyben a két különböző technológián alapuló fejlesztőeszköz integrációja során a bejelentett hiba feldolgozására kerül, majd a program képes annak a javítását kiosztani egy vállalaton belüli alkalmazottnak.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.