Humán interakció támogatása automatizált üzleti folyamatokban

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Ráth István Zoltán
Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék

Nagyvállalati környezetben a vállalatot kiszolgáló alkalmazások kifejlesztése és karbantartása nagy mennyiségű pénzösszeget emészthet fel. Magától értetődően a kiszolgáló szoftver költségeibe beletartozik az idő, amennyit a fejlesztők foglalkoznak vele. Tehát elmondható, hogy azok a szoftver keretrendszerek, melyek képesek egyre több és jobb szolgáltatást nyújtani a fejlesztésekhez vagy bármely problémát automatizálva megoldani és a fejlesztés/karbantartás idejét csökkenteni, azok lesznek a vállalat legjobb "partnerei".

Az általam megfigyelt szoftver keretrendszer egyben egy módszer is a fejlesztési aspektus folyamatmodell alapú megközelítésére. A módszer használata közben nem csak a fejlesztők, hanem a megrendelő felhasználók is bepillanthatnak ( szó szerint ) az üzleti folyamatuk elkészítésének menetébe, ezáltal javítva a felek közti interakciót és az alkalmazás minőségét.

A folyamatmodell alapú megközelítést egy JBoss terméken keresztül figyeltem meg, és próbáltam még jobbá tenni. A JBoss termékek közül több is ( például: Hibernate - Objektum/Relációs leképző technológia és Weld - függőség injektáló technológia ) széles körben ismertek és alkalmazottak. Ebből is látható, hogy JBoss aktív tagja a fejlesztést támogató termékek elkészítésének és tudja, hogy milyen irányba haladnak a fejlesztési modellek.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.