Impulzusszélesség modulációs eljárások fejlesztése, összehasonlítása, optimalizálása

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Csorba Kristóf
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Az elektronika iparág rohamos fejlődése miatt az elektromos szervó rendszerek ára folyamatosan csökken, egyre több gyártó engedheti meg magának, hogy az alacsonyabb kategóriás autóikat is ellássák a vezetés élményét növelő megoldással. A piac növekedésével a szervó rendszereket tervező cégek száma is növekedett. A piaci részesedésért folytatott harc alakulását nagy mértében a kínált szerkezetek ára, az általuk nyújtott extra szolgáltatások, és a piac telítettsége határozzák meg, így a tervezőknek komoly érdekük fűződik ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban, a legalacsonyabb árért tudják kínálni termékeiket.

A fejlesztés idejének csökkentése, és a költségek minimalizálása érdekében a rendszerbe beépítendő új megoldások tesztelése már a prototípus gyártás előtt szükséges, mielőbb el kell végezni a szükséges teszteket, méghozzá a végterméket a leghűbben modellező környezetben.

A ThyssenKrupp Prestánál az én feladatom két részből állt. Egyrészt egy olyan szimulációs környezet kellett kialakítanom, ami modellezi a cég által kialakított szervó szabályozó rendszert, másrészt ezzel új megoldásokat kellett keresnem a szabályozott paraméterek javítására.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.