Interaktív mobil alkalmazás fejlesztése VR technológiával

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Vida Rolland
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Felgyorsult életünk velejárója, hogy a szociális igényeinket a valós interakciók helyett sok esetben a virtuális térben elégítjük ki. A Facebook, az Instagram és a Pokémon Go is ennek köszönheti a népszerűségét.

A virtuális valóság (VR, virtual reality) rendszerek terjedésével új lehetőségek tárulkoznak fel ezen a piacon, az egyszerű kommunikáció helyett komplett interakciót is lehetővé tévő rendszerek hozhatóak létre. A technológia segítségével, lehetőségünk nyílik új távlatokat nyitni számos területen, mint például az oktatás vagy az egészségügy.

A dolgozat célja egy olyan komplex platform létrehozása, melyben a felhasználó különböző eseménysorozatokat élhet át, ezek kimenetelét formálhatja, befolyásolhatja az applikációba beépített interakciók segítségével. Mindezt a virtuális valóság keretein belül, melynek segítségével egy igazán valószerű élményben lehet része. A platform alkalmas lehet megtörtént történelmi események átélésére, igazán életszerű élményt hagyva maga után, de fiktív történetek reprezentálásra is alkalmas. Külön ki fogok térni az applikáció tervezésre, megvalósítására, illetve a különböző eredmények tesztelésére és a program dokumentációjára is.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.