Játékfejlesztés Unity keretrendszer használatával iOS eszközre

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Blázovics László
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A szakdolgozatom során el fog készülni egy 2.5 dimenziós játék. (A játék grafikája háromdimenziós lesz, viszont a játéktér, és a mozgások csak két dimenzióban fognak történni.) A játék alapötlete a két klasszikus arcade típusú játék, az 1979-es Asteroids és az 1978-as Space Invaders keresztezéséből keletkezett. A játékos egy űrhajót fog irányítani, melyre ellenségek támadnak. A játékos célja hogy az előre rögzített pályán mozogva elhárítsa az ellenséges hajók hadait, amik egymás utáni turnusokban fognak megjelenni. Az ellenfelek felrobbantásával különböző powerupokat tud a játékos felvenni, illetve fejleszteni tudja az űrhajóját. A játékban lesz egy külön nézet,

amiben a játékos magát az űrhajót tudja szerkeszteni, elhelyezni rajta a különböző kiegészítőket. Minden lelőtt ellenségért pontokat fog kapni a játékosunk, illetve a powerupok-ból is szerezhet pontokat. A powerupok-nak különböző fajtái lesznek, például: életerő, fegyverkezés, hajóegységek, pontot érő csomagok. Ezekből a pontokból alakul ki egy pontszám, amit a játék egy webszerverre beküldve elhelyezhet a ranglistán. Különböző tettekért achievementeket is kaphat a játékosunk. A játék hangulatának megteremtését háttérzene, és különböző hanghatások fogják segíteni. A játék, mivel mobil eszközökre fog készülni, az irányítása elsősorban érintőképernyőre fog támaszkodni, a játékos virtuális joystick és gombok segítségével fogja tudni irányítani az űrhajónkat.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.