Játékfejlesztés XNA platformon

OData támogatás
Konzulens:
Rajacsics Tamás
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Készítsen XNA platformon 2D-s platformer játékot fizikai motorral és hozzá szakdolgozatot. A szakdolgozatban röviden ismertesse a platformer játékok kialakulását és történelmét.

Ismertesse a felhasznált technikákat pl.: XNA, XNA Content Pipeline-ja, pálya tervezés során felhasznált XML alapú script nyelvet.

Mutassa be az elkészített játékot. Hogy kell játszani? Hogy lehet nyerni? Mi a célja? Mire képes?

Ismertesse a felhasznált fizikai algoritmusokat, hogyan oldotta meg a különböző tárgyak egymással való érintkezését (pl.: lökés, sebzés), hogyan oldotta meg az ugrást, zuhanást és a mozgást, hogy mikor van a tárgy a levegőben mikor egy platformon?

Hasonlítsa össze, hogy a fejlesztett szoftver fizikája mennyivel tud többet vagy éppen kevesebbet mint más 2D-s platformer játékok fizikája.

Ismertesse a Content Pipeline működését és a mögötte meghúzódó elméletet majd mutasson példát a Content Pipeline használatára, programozásara (pl.: pálya beolvasása fájlból).

Ismertesse röviden a saját kódját. Majd bővebben a fentebb leírt két téma (fizika és a Content Pipeline). megvalósítását a programban.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.