Játékfejlesztés absztrakt adatmodell és megjelenítő segítségével

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Csorba Kristóf
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Nagyon sok táblás játék leírható polygonok segítségével. Illetve az ehhez tarozó kulcs-érték párokkal könnyedén lehet tárolni olyan információkat, melyek a játék szabályait leírják. Ilyen például az, hogy az adott mező kié, merre léphet a játékos, milyen tulajdonsággal jelenjenek meg az alakzatok stb.

A keretrendszer többek között fehér vérsejt követés, márvány és homokkőcsiszolatok vizsgálatával foglalkozik. De mivel úgy van megvalósítva, hogy címkézett polygonok megjelenítésére és módosítására szolgál, ezért lehetséges vele játékot létrehozni.

A szakdolgozat célja egy, a cv4sensorHUB keretrendszer által nyújtott absztrakt adatmodellen alapuló stratégiai játék létrehozása. A játék egy területfoglalós játék, melyben polygonok a pályaelemek. Kezdetben a játékos és a gépi ellenfélnek is van egy saját polygonja. A cél az, hogy a játékos, úgy terjeszkedjen a játék alatt polygonok választása által, hogy a játék végeztével neki legyen a nagyobb területe.

Végeredményben, a cél egy olyan területfoglalós játék megvalósítása, mely kihasználja a keretrendszer által nyújtott lehetőségeket. A mesterséges intelligencia használatával kifejlesztésre kerüljön egy intelligens gépi ellenfél, aki a szinteknek megfelelően választ egyre jobban.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.