Játéklogika fejlesztése Unreal Engine 4 játékmotorral

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szécsi László
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A számítógépes játékok gyakran komoly szoftver - és algoritmikus tervezést igénylő rendszerek, ahol a különösen éles teljesítményigény és a legösszetettebb szoftver-architektúra egyszerre van jelen. Nagyobb játékokat ezért nem érdemes nulláról felépíteni, hanem játékmotort célszerű használni. Ezek a szoftvercsomagok a grafikus hardver egyre szélesebb lehetőségeit kihasználva, és a játékok szoftver-technológiájának evolúcióját követve gyors fejlődésen mentek át.

Az egyik legmodernebb, új generációs játékmotor az Unreal Engine 4-es verziója . Ez maga is komplex rendszer, és használata nagy szaktudást igényel, mégis lehetőséget ad számítógépes játékok viszonylag gyors, hatékonyan és jól skálázódó fejlesztésére.

A szakdolgozat-feladat célja olyan játéklogikai elemek tervezése és fejlesztése, amelyeket a magasabb szintű játéktervezés során rugalmasan fel lehet használni további programozói képességek nélkül. A komponensek natív kódban készültnek, és az Unreal Engine 4 szkriptrendszeréhez illeszkednek. Szintén részét képezi feladatnak a szükséges, kapcsolódó szkriptek megírása, és egy mintajáték elkészítése is.

A dolgozatot az elvégzett munkának, illetve a tapasztalatok alapján a rendszer felhasználhatóságának értékelése zárja.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.