Játéklogika: küldetés-hálók tervezése és implementálása

OData támogatás
Konzulens:
Rajacsics Tamás
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Jelen szakdolgozat által kitűzött feladat célja, hogy egy olyan moduláris jelleggel tervezett, videójáték fejlesztési célokra készített szoftverrészlet kerüljön megvalósításra, aminek a segítségével tetszőleges, már elkészített vagy mások által fejlesztés alatt álló videójáték szoftvereket bővíthetünk ki oly formában, hogy azok képesek legyenek egy úgynevezett küldetésrendszert megvalósító logikát implementálni, és a játék fejlesztői az ezzel kapcsolatos szolgáltatások és implementációs lehetőségek széles palettáját használhassák fel a fejlesztés során.

A feladatnak biztosítania kell, hogy a kérdéses játék fejlesztői képesek legyenek úgynevezett küldetéshálós adatszerkezeteket létrehozni a játéktól független adatfájlokba, és azokat a játék során fel is tudják használni a küldetésmodulban meghatározott és attól elvárt működésnek megfelelően. Ezen felül még a legtöbb olyan szolgáltatás használatára is lehetőséget kell adnia a fejesztők számára, amik egy kereskedelmi videójáték elkészítése során már elvárt szintű gyakorisággal jelen vannak és állnak rendelkezésre, vagy legalább az azokkal kapcsolatos fejlesztés során fellépő igényeket valamely módon kielégíti.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.