Jelfeldolgozó algoritmusok tervezése és implementálása fiziológiai szenzorokhoz mentális megterhelés becsléshez

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szegletes Luca
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A mobil alkalmazásboltokból rengeteg, különféle korosztálynak szánt oktatójáték

elérhető. Ezek legnagyobb hátránya, hogy nehezen vagy egyáltalán nem alkalmazkodnak a

játékos képességeihez. Így a tanulási folyamat elég hamar frusztrációval, unalommal, vagyis

az alkalmazásból való kiszállással végződhet.

A tanulás során cél lehet fenntartani a pszichológiában jól ismert flow élményt, amikor

is a játékos a képességeinek határán, erőfeszítéssel épp elérhető, de egyre nehezebb feladatokat

kap. Ilyenkor a feladat nehézsége ideális: kihívással teli, de nem lehetetlen. Ezen felül az

erőfeszítéseiért látható jutalom is szabályozásra kerül (például elért pontszám formájában stb.).

A két koncepció összekötésére olyan keretrendszert hoztunk létre, amely fiziológiai jelek

(EEG, EKG, szemmozgás követése, stb.) segítségével nyújt visszacsatolást felhasználva az

oktatójáték nehézségi szintjét folyamatosan után állítja, a jutalmazásra javaslatot tesz.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.