Kalandjáték fejlesztése Unity-vel

OData támogatás
Konzulens:
Rajacsics Tamás
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A szakdolgozatom egy 3 dimenziós játék elkészítése Unity engine használatával. A játék (Quern) egy belső nézetes kaland –és logikai játék egy misztikus szigeten. A térkép nyílt struktúrájú, a játékosok szabadon fedezhetik fel a szigetet. A játékélmény a klasszikus logikai játékok karakterisztikáját követi, modern grafikával és irányítással. Először kisebb, egyszerűbb, független logikai feladatokat kell megoldanunk, amik később egy nagyobb, komplex misztikummá állnak össze.

A játékot egy 3 fős csapattal készítjük, Poszmik Dániel csinálja a grafikai elemeket, a modelleket és a level design-t (a játéktér megtervezése), Kerepesi Marcell írja a játék zenéit és hangeffektjeit, és én készítem a programot magát.

A történet szerint karakterünk csapdába esik ezen a szigeten egy magát Professor-nak nevező igencsak egocentrikus, mármár istenkomplexusban szenvedő személy jóvoltából, aki leveleken keresztül kommunikál velünk. Habár a Professorral személyesen nem találkozunk, más lehetőséget nem hagyva kényszerít minket az együttműködésre. Habár nem tudjuk a végcélt, a Quern-en töltött életévei alatt felhalmozott tudást minél kompaktabb formában próbálja átadni nekünk. Számunkra előkészített fejtörők formájában ad gyorstalpalót az itt végzett kutatásainak végeredményeiről, afféle gyorsított kurzus gyanánt. A szigeten találkozik a jelen és a múlt. Egy letűnt civilizáció bölcsességeit tanulmányozva, és a Professor Különbözőbbnél különbözőbb kísérleteinek megfejtése által rádöbbenünk, hogy Quern az általunk megszokott világhoz képest egészen más természeti törvényszerűségek alapján működik.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.