Képgyár

OData támogatás
Konzulens:
Rajacsics Tamás
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A számítógépes játékipar terjedése napjainkban annyira széles körűvé vált, hogy abban könnyen megtalálják a helyüket kisebb volumenű játékok is. Ezek a játékok gyakran egy kis ötletre alapulnak, és azt járják körbe több irányból.

Egy logikai játék fejlesztése önmagában érdekes problémát vet fel, és sok tervezéssel jár; megalkotni egy olyan rendszert, amiben aztán kihívásokat támaszthatunk a játékos felé, amely kihívások lekötik és szórakoztatják a játékost.

A Képgyár egy új logikai játék, melyben a játékos egy gyár programozásával foglakozik. A gyár elkészíti a címben szereplő képeket pixelek futószalagokhoz hasonlatos eszközökkel történő mozgatásával, közben elkerülve a pixelek esetleges ütközéseit egymással, vagy a játéktér szélével.

Ez a dolgozat bemutatja a Képgyár elkészítésének a folyamatát, elemzi annak a fontosabb lépéseit. Továbbá kitekintést nyújt a játékfejlesztés elméletének néhány kulcsfontosságú elemeire. Végül áttekinti a fejlesztés során szerzett tapasztalatokat, és értékeli az elkészített játékot.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.