Kérdőíves felmérésen alapuló direkt marketing elemzés SPSS-sel

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Ketskeméty László
Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Kivonat

Napjainkban minden kereskedelemmel foglalkozó cég számára elengedhetetlen az adatgyűjtés, és az adatokból kinyerhető információk elemzése és felhasználása. Nélkülözhetetlen a helyes adatelemzési stratégia meghatározása, hiszen a valós, naprakész adatokból a megfelelő technikát alkalmazva összeállíthatók olyan adatbázisok, melyekre a bevételek növelése, valamint a termékek értékesítése érdekében célzott marketing kampányok indíthatók.

Az ilyen cégek munkáját könnyítendő, az IBM SPSS Statistics legújabb verziójában megalkotta a Direct Marketing modult, mely képes terjedelmes adatbázisokat kezelni. A megfelelő tervezés és előkészítés után a direkt marketinges elemzések segítségével gyorsabban és egyszerűbben lehet a kampányok szemszögéből nézve felbecsülhetetlen információkhoz jutni.

Jelen tanulmány keretein belül az IBM SPSS Statistics Direct Marketing modul megismerésével, és az általam összeállított kérdőív segítségével előállított adatbázison végrehajtható direkt marketinges vizsgálatokkal foglalkozom, melyek használatát a sikeresség érdekében minden cég számára érdemes megfontolni.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.