Kétszemélyes 2048 játék

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szeszlér Dávid
Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Az elmúlt években a webes technológiák hatalmas térhódítását követhettük figyelemmel, a „Dolgok Internete” az új irány, mely felé a világunk halad. A böngészőkben és a manapság már sokak zsebében lapuló okos telefonokon megjelenő weboldalak már nem csak eredeti céljuk betöltésére, információk tárolására és keresésére szolgálnak. Egész iparág épült ki multimédiás tartalmak szolgáltatására, melyek között a képek, videók mellett a játékok is nagy szerepet kapnak.

Manapság már kisgyermekek is készségszinten használják az okos telefonokat, táblagépeket játékra és médiatartalmak fogyasztására. A korai HTML szabvány kiemelkedő fejlődésen ment keresztül és megjelentek a dinamikus tartalmak létrehozását nagyban megkönnyítő bővítmények, melyek segítségével akár néhány nap alatt is létrehozhatunk olyan játékokat, melyek világsikerre tesznek szert.

Jelen dolgozat célja, hogy bemutassa azon technológiákat és eszközöket, melyek egy kétszereplős böngészőalapú játék létre hozásához szükségesek és egy példajátékon keresztül bemutassa, hogyan tudnak a különféle szintaktikával és funkcionalitással működő nyelveken készített elemek együttesen egy interaktív játékot alkotni. Emellett bemutatjuk, milyen algoritmusok segítségével lehet a véletlenszerűségre nagymértékben építő játékokban győzni.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.