Kevert valóság technológián alapuló építőjáték fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Umenhoffer Tamás
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A kevert valóság a való élet kiterjesztése, kibővítése. Számos tudományterületen

használható, a gyártósoroktól kezdve, építészeten át, az orvosi területekig. Sok formája létezik, a technológia fejlődésével rohamosan nő. Két nagy iránya van, a fejre szerelhető eszközök és mobil eszközök. Az előbbi

speciális eszközök kifejezetten kevert valóság megjelenítésére. Ez esetben az interakció a virtuális valósággal adott, akár joystick-kal, vagy alakzatfelismeréssel, vagy hangutasításokkal. Legtöbb esetben valami menü interakció beépítve van. A mobil eszközökre tervezett kevert valóság alapú applikációknak vannak

hátrányai, mint például a felhasználói bemeneteknek a hiánya. Alapértelmezetten nincs billentyűzet, egér, joystick, vagy hasonlók. Csak az érintő kijelző adott, de a virtuális valóság manipulálására nem hatékony. A feladatom mobil eszközökre fejleszteni egy könnyen újrafelhasználható

modult, amely marker felismerés alapján működik, és amelynek segítségével kiváltható egy menü rendszer az applikációban. Valamint a használatának a bemutatása egy játékon keresztül.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.