Kvíz keretrendszer fejlesztése Android platformra

OData támogatás
Konzulens:
Gazdi László
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Manapság egyre több ember rendelkezik okos eszközzel és egyre nagyobb igény mutatkozik a mobil alkalmazásokra, melyek számtalan módon segíthetik az emberek életét. A mindennapi tevékenység elvégzésében, a szórakozásban, a munkában és már a tanulásban, oktatásban is jelen vannak ezek az eszközök és alkalmazások. Már szinte nincs olyan terület, probléma, amire ne létezne egy mobil alkalmazás.

Én egy olyan alkalmazást fejlesztettem, amely megpróbál nem csak egy, hanem több területen is helytállni. Egy kvíz nem csak játékként használható, hisz ugyan ez a forma jelenik meg az oktatásban számonkérésnél vagy egy kérdőívben, persze helyes válaszok nélkül. Az alkalmazásom célja, hogy minden igényt megpróbáljon alapszinten kielégíteni és az egyes területekre jobban személyre lehessen szabni, azaz bővíthető legyen. Az alkalmazás jelen formájában egy kvízjátékot valósít meg, amit a felhasználók a helyi hálózaton keresztül tudnak használni, ami két részre bontható: egy szerver alkalmazásra és egy kliens alkalmazásra. A szerver alkalmazás felhasználója a kvízmester, aki irányítja a játékot, kiválasztja a kérdéseket és megkap minden információt a válaszokról is, valamint akár saját kérdés listát is összeállíthat és azt használhatja a játék folyamán. A kliens alkalmazás felhasználója pedig a játékos, akinek a feladata, hogy a lehető legjobb tudása szerint válaszoljon a feltett kérdésekre.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.