Labirintusos FPS játék készítése Unity keretrendszerrel

OData támogatás
Konzulens:
Hideg Attila
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A feladatom egy labirintusos játék elkészítése Unity 3D keretrendszerrel. A játék különlegessége, hogy minden indítás során más pályán találja magát a játékos, ugyanis a játék alapját alkotó labirintus generált. Ez az újrajátszhatóság miatt fontos nagyon, hiszen pár játék után már fejből lehetne tudni az útvonalat, így hamar unalmassá válna a pálya.

Ehhez először meg kell ismernem magát a Unity 3D rendszert, és be is kell mutatnom ezt a nagyon elterjedt és népszerű játékmotort.

Az útvesztő elkészítéséhez tehát találnom kell egy megfelelő algoritmust, melyet implementálok is a játékhoz. Ehhez először meg kell ismerkednem több algoritmussal is, hogy össze tudjam őket hasonlítani, és el tudjam dönteni, melyiket érdemes választanom.

A készítendő játék egy FPS, magyarul belső nézetes lövöldözős játék, tehát ugyanazt látja a felhasználó, amit a játékos karaktere láthat, és ellenfelekkel is meg kell küzdeni. Ezek különböző szörnyek formájában jelennek meg. Ezeket lehet tehát lelőni, de ha megtámadnak, akkor megsebeznek és ez is jelentheti a játék végét. A játék célja kijutni a labirintusból.

A pályán épp ezért több helyen is található extra élet, és extra pontok is vannak elrejtve.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.