Multimedia hangposta keszitese beagyazott rendszeren

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Fehér Gábor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Napjainkban, a földrészeken átívelő multinacionális cégek korában a hatékony kommunikáció elengedhetetlen az eredményes működéshez. Főként a banki szektorban, több, akár 8-12 órás időzóna-eltérésben dolgozó globális csapatok esetében használják a multimédia hangposta rendszert, melyen keresztül a dolgozók a tőzsde nyitására időzített csapatmegbeszélést többi időzónában dolgozó kollégáik számára rögzíteni tudják, így ők is naprakészek maradnak. Ez azonban általában költséges késztermék, magas üzemeltetési és számítási kapacitásbeli igényekkel. Ez kisebb vállalatok számára elérhetetlen luxussá teszi ezt a megoldást.

Szakdolgozati témám célkitűzése egy hasonló, de nyílt forráskódú megoldásokra alapozott rendszer megvalósítása volt, ami kicsiny számítási kapacitású, beágyazott rendszeren is képes működni.

Az elkészült rendszer úgy valósít meg alapvető funkciókat (beleértve a telefonos IVR - Interactive Voice Response - menüt, vagy az azt kiegészítő webes

adminisztrációs felületet), hogy egy nagyvállalati szerverparkhoz képest pehelysúlyú hardvert használ, miközben képes párhuzamosan kiszolgálni egy kisebb vállalat igényeinek megfelelő (10-15 fős) felhasználói kört.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.