Nagyvállalati ügyfélkezelő környezet automatizált feltöltése és tesztelése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Martinek Péter
Elektronikai Technológia Tanszék

A telekommunikációs vállalatok nagy hangsúlyt fektetnek ügyfélkezelő rendszereik fejlesztésére és tesztelésére. A tesztelés kritikus része a szoftver előállításának folyamatában, hatékony elvégzése pedig pénz- és időbefektetést igényel. A tesztelési folyamatok gyakran érintenek a rendszerekben már fellelhető tesztügyfeleket, melyeknek a létrehozása növeli a teszteléshez szükséges időt. A tesztadatok automatizált előállítása jelentős idő- és költségcsökkenést jelenthet, ha az adatokat előállítása precízen van megtervezve.

A dolgozat bemutatja a Vodafone által használt komplex ügyfélkezelő rendszert, valamint, feltérképezi tesztadatok létrehozásának lehetőségét. Megvizsgálja a tesztadatok előállításának lehetőségét HP Magyarország által alkalmazott fejlesztési folyamatmodell szempontjából. Feltárja az automatizálás által nyújtott eszközöket és módszereket a tesztrendszerekbe történő tesztadat betöltés szempontjából.

Ismerteti a fejlesztéshez igénybe vett eszközöket, valamint végigvezet az alkalmazás tervezési lépésein. Betekintést nyújt a tervezés és implementálás során felmerült problémákba és a kidolgozott megoldásokba.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.