Nagyvállalati ügyfélmenedzsment rendszer konzisztens szolgáltatásmegrendelő moduljának megvalósítása

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Cinkler Tibor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

A szakdolgozat célkitűzése egy nagyvállalati CRM (Customer Relationship Management – ügyfélkapcsolat-kezelő) modul scenariojának az implementálása. A vállalat erőforrás igényes feladatai nem valósíthatók meg az ügyfélkezelő rendszerben így ennek a tehermentesítésére a rendszer egy másolatán kell végezni. A feladat elvégzése az ügyfélkezelő szemszögéből lett teljesítve, aki a manuális beavatkozásért felel, így a hibák számát minimalizálni kell.

A dolgozat első három fejezete az irodalomkutatást foglalja magába: a CRM rendszer definícióját és funkcióit, a vállalati ügyfélkezelésre szánt rendszer architektúrájának bemutatását és a modul során felhasznált algoritmus alapjait és ”ellenfeleit”.

A továbbiakban bemutatásra kerül az elgépelés algoritmusának fejlődése, és az általam megalkotott billentyűzet felügyelő, melynek függvényében az elgépelt szavakra a program javaslatot ad. A karaktereket a billentyűzeten elhelyezett pozíciójuk határozzák meg, így egy adatrögzítéses munka esetén a mellégépelés nagyobb hangsúllyal van figyelve. A megoldásomat összevetem a számítástechnikában már jelenlévő hasonló technológiákkal.

Végül bemutatom a modul scenarioját, az ügyfél adatainak lekérdezését és ellenőrzését szolgáló kódok implementálását és tesztelését. Összegzésként a szakdolgozatom során nyert tapasztalataimat foglalom össze.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.