Nézethelyreállítás sportközvetítésekhez

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Kovács Gábor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Ez a szakdolgozat egy betekintést egy kiválasztott háromdimenziós képrekonstrukciós eljárásba, annak implementálásába, valamint értékeli az algoritmust, röviden összefoglalja az ahhoz használt architektúrális elemeket, és némi bevezetőt nyújt a képrekonstrukciós eljáráshoz alkalmazott elméleti háttérbe. Alapvetően sporteseményekre van kitalálva, ami fontos, hiszen a rekonstrukció során csak a játékosok modelljének előállításával foglalkozik – él azzal a feltételezéssel, hogy a pálya sík, azaz modellezhető egy egyszerű téglatesttel.

A szakdolgozatban olvasni lehet template matchingről, sugárkövetésről, rekonstrukciós eljárások optimalizálásáról, valamint egy alapszintű kliens-szerver architektúra java enterprise editionben történő megvalósításáról, mely képes egy ilyen algoritmus kiszolgálására.

A szakdolgozat a sikeresen implementált alkalmazásról képeket is tartalmaz, emellett egy példával is illusztrálja annak működését, és azon keresztül némi mérési eredményeket is biztosít, valamint lehetséges továbbfejlesztési ötleteket az algoritmusra.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.