Online többszereplős webes játék készítése Angular és .NET Core alapon

OData támogatás
Konzulens:
Szabó Gábor
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Manapság a számítógépes játékok nagyon népszerűek a fiatalok és az idősebbek körében is. Ezeknek a játékoknak egy része a többszemélyes stratégiai játékok, amiknek egy típusa az úgynevezett körökre osztott és valós idejű stratégiai játékok. Az ilyen játékoknál a játékosok reakcióidejénél fontosabb a döntések helyessége. A feladatom egy ebbe a csoportba tartozó webes stratégiai játék megtervezése, implementálása, valamint tesztelése a .Net Core keretrendszer segítségével.

A játék hasonló a már ismert Travian és Ikariam webes játékhoz. a felhasználók regisztrálhatnak és bejelentkezhetnek, majd irányíthatják az országaikat különböző akciókkal. A játékosok támadások esetén egymással kölcsönhatásba léphetnek.

Az alkalmazás tervezése során több technológiát és technikát is felhasználtam. Ezek egyik fontosabb eleme a három rétegű architektúra, ami a tervezés alapjául szolgált. Az alkalmazás megtervezése után implementáltam a webalkalmazást és a fontosabb működési elemeket és kódrészleteket dokumentáltam.

Az alkalmazás elkészülése után, bizonyos elemeinek és szolgáltatásainak helyes működését különböző tesztesetek megírásával ellenőriztem. Erre a célra egy külön projektet hoztam létre.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.